.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باحضورمسئولین شهرداری بابل
تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بابل

خبرنگارشمال نیوز-گرامیداشت روز جهانی کارگر اردوی یک روزه کارگران شهرداری بابل در منطقه ی خوش آب و هوای پارک طبیعت بابلکنار شهرداری بابل برگزار گردید.

به گزارش خبرنگارشمال نیوزدربابل به منظور قدردانی از کارگران و با حضور تنی چند از مسئولین شهرداری صورت پذیرفت نماینده کارگران ضمن توجه به اهمیت کار در توسعه کشور به نقش شهرداری بابل در ارائه خدمات بی منت به مردم اشاره نمود و افزود:شهرداری ها با ارائه بیش از 300 نوع خدمات متنوع شهری نقش بسزایی در پیشرفت و آبادانی شهرها دارند.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از خدماتی که در سال جاری به کارگران صورت پذیرفته پرداخت و بیان داشت: شهرداری بابل دارای کارگران همدل و دلسوز و هماهنگ است که این موضوع باعث هم افزایی در شهرداری شده است .

گفتنی است: این اردوی فرهنگی تفریحی، با اجرای برنامه های فرهنگی و شاد، صرف نهار و پیاده روی گروهی پایان یافت.

همچنین در راستای تجلیل از کارگران بمناسبت روز جهانی کارگر از کارگران نمونه سال 91 شهرداری بابل با حضور مهندس فرهاد عسکری شهردار ، مهندس روشن مدیر اداری مالی و تنی چند از مسئولین شهرداری بابل با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

متن لوح تقدیر اهدایی شهردار بابل به کارگران نمونه به شرح ذیل بوده است:

والله بما تعلمون علیم

به هر کار دل با خدا راست دار که از راستکاری شوی رستگار

کارگر نمونه سرکار خانم / جناب آقای

ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خجسته ی کارگر;

از اینکه با مشایعت و متابعت آگاهانه،فهیمانه و متخصصانه در طی سالها همکاری جهت توسعه و پیشرفت شهرداری بابل و دقت نظر در کم و کیف آن به نحو احسن ، در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته ی سازمان و نهایتاً توسعه ی اقتصادی و خود کفایی کشور و پی افکندن بنیانها و عملیات اصلاحی با دقیق یابی و نکته سنجی خاص همت گمارده اید و بعنوان کارگر نمونه سال 91 شهرداری بابل انتخاب گشته اید; نهایت تشکر و تقدیر به عمل می آید.

از حضرت سبحان ، مسالت داریم ، گامهای پسین را قرین پویایی و پایایی بدارد و در پویه به سوی مشتری مداری و پیشرفت،و توسعه ی اقتصادی را ره توشه سازد. بمنّه و کرمه.

ثنا گوی تو باشد هر گیاهی اگر سرچشمه ی زاینده باشی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.